Saturday, April 23, 2011

User Facebook Hina Islam??

Salam, huu...ari ni prof nk citer ckit tntang satu mak cik ni, masyaAllah, naudzubillahimin dzaalik, sesat btul tgk facebook mak cik ni.. ikut kan, mak cik ni hina orang Islam, Allah, dan bnyk lagi...


Kenyataan Akhbar METRO
Sumber : 1.bp.blogspot.com
Nama makcik ni meme dah popular, top meletop dalam facebook, koran, aka surat khabar, dan lain2...Prof pun tak tau sgt citer pasal mak cik ni, tpi, bila pembaca baca je berita mcm ni, ingatlah kita ni sentiasa membuat dosa, mohonlah kpd Allah agar kita dijauhkan drpd syirik, maksiat, dan perkara yang tak disukai oleh Allah..di smping mohonlah kepada Allah juga taubat, kerana gerbang taubat sentiasa terbuka bila - bila masa..

Prof pun tak tau ape citer mndalam tntg mak cik ni, klik di sini untuk mengetahuinya lbih lnjut...



:قَالَ اللّهُ
وَمَن يُضْلِلِ اللّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِيلاً
Barang siapa yang disesatkan Allah, sekali-kali kamu tidak mendapatkan jalan (untuk memberi petunjuk) kepadanya.( Chapter an-Nisa 4:88)
Salammm.....hehe...
INI SATU FAKTA!!

No comments: